manga04_jpg login_tab_left_jpg
Username:   Password:    Forgot Password?
App
Try out our new iPhone application!
App
Manga Poll
What kind of humor do you think you most develop after reading your usual manga?
Awkward
Serious or Dark
Cute
Fake
Deadpan
Silly
Slapstick
Sarcastic or Ironic
Witty
Perverted
Weird
Friendly
None at all
 
See Old Polls

Manga is the Japanese equivalent of comics
with a unique style and following. Join the revolution! Read some manga today!

Coded in ConTEXT

Join #baka-updates @irc.irchighway.net

RSS Feed
 
center_left_tab Forums center_right_tab

Search Results

These are all posts ordered by last posting time.

Post
Finally the power is revealed =o (chp 53)
(3 posts, 1354 views) Posted: 1926d 18h, 31m ago by AiFever in Zero
yeah, its too bad they had to kill that girl tho, she was sweet. but seeing someones arm in a place where their whole body would be would push anyone over the edge, so its gonna be a sweet next chapter unless minatsuki gets in the way ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2106d 19h, 43m ago by AiFever in Video Girl Ai
thinkin of makin a VGA ps3 theme....but its gonna be hard..and take a long ass time ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2108d 20h, 18m ago by AiFever in Video Girl Ai
about VGA....to anyone who's read it as well, what exactly happened in the end when SPOILAS

Spoiler (highlight to view)
Ai returned after 2 months of disappearing, it showed a panel of what was the Old Man's glasses after Youta finished the book, did ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2109d 17h, 17m ago by AiFever in Video Girl Ai
tru that...DNA^2 ending was confusing. it seemed like karin had a change of heart and was gonna go with junta, then all of a sudden boom his memory was erased, shes goin Back To The Future, and hes goin out with his childhood gal pal. it seemed like the ending ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2109d 22h, 58m ago by AiFever in Video Girl Ai
sweetness.....oh how i wish fantasy could be made into reality ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2110d 10h, 20m ago by AiFever in Video Girl Ai
i read it first prob a year or so ago, just reread it yesterday and i must say it evoked the same feelings now as it did then. now thats TRUE POWAH! lol


on another note, DOES anyone know of any good fansites or IRC chats for this series? i know its rather old, so m ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2110d 10h, 31m ago by AiFever in Video Girl Ai
even tho the ending was kinda sad, it all works out as a couple months later Youta and Ai are reunited. it would suck since they went from february to april b4 she came back, that would be a long time to wait..but worth it ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2110d 10h, 58m ago by AiFever in Video Girl Ai
true that....from him ive read Video Girl Ai, DNA^2, I"s, but i havent read Zetman or Shadow Lady, which i heard was cancelled thus not really as complete as it could be. i love his artwork, and i wish i could email him or something. its just that some of his storie ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2110d 11h, 36m ago by AiFever in Video Girl Ai
i think its just the artists style improved over the years as the manga progressed, i too noticed the diff from vol 1 to the end in the designs and skill. love the character designs tho, ugh, i wish video girls were real, what i wouldnt give to be in Youta's position. ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2110d 12h, 0m ago by AiFever in Video Girl Ai
true, there were moments where i was like, omg youta come on, if it was me id never had made that mistake, maybe thats just cuz im not as pure hearted as he was smile lol, but i was drawn to Ai more than any other girl in the series. ...
Video Girl Ai
(25 posts, 3193 views) Posted: 2110d 12h, 9m ago by AiFever in Video Girl Ai
because i cant seem to find any good fansites or irc chats for this great story, ive decided to ask you, what do others feel about this story? did it make you cry, laugh, sad, etc? this is a thread to discuss one of my favorite mangas, a story I wont soon forget. mayb ...
Have you ever cried at an anime/manga..?
(717 posts, 82387 views) Posted: 2110d 12h, 15m ago by AiFever in Chatter Box
Video Girl Ai, omg i love this manga to death. just re-read it and i still have the empty feeling i get from knowing that what happened in the story couldnt happen to me in real life. just really depressing, ugh im gonna be like this for a while, but i love the manga, special ...

Search Again  Back to forums

Manga Search
MANGA Fu
MEMBERS
TEAM-BU


footer