manga04_jpg login_tab_left_jpg
Username:   Password:    Forgot Password?
App
Try out our new iPhone application!
App
Manga Poll
Have you ever dreamed about or being in manga?
Yes
No
 
See Old Polls

Manga is the Japanese equivalent of comics
with a unique style and following. Join the revolution! Read some manga today!

Coded in ConTEXT

Join #baka-updates @irc.irchighway.net

RSS Feed
 
center_left_tab Forums center_right_tab

Search Results

These are all posts ordered by last posting time.

Post
New Poll - Dere
(55 posts, 2226 views) Posted: 71d 5h, 13m ago by Sogno in News
that's soooo easy

yandere

always always and forever

my fav

<3

also tsundere sucks *3* ...
yandere guy
(75 posts, 24001 views) Posted: 126d 14h, 28m ago by Sogno in I'm Looking For...
silverstorm i've seen liar x liar so many times on batoto and here and always th ought to check it out... but now u said that... i HAVE to check it cuz u r right, i looooove that XD

mileen i loved the moon rises!!! i was kinda iffy on the yandere part, but i really like th ...
yandere guy
(75 posts, 24001 views) Posted: 130d 16h, 52m ago by Sogno in I'm Looking For...
^ i've seen this on batoto a lot, thought maybe it had a yan but didn't venture to try it out. thanks! ...
yandere guy
(75 posts, 24001 views) Posted: 135d 21h, 8m ago by Sogno in I'm Looking For...
^Metronome has some English translations, but not any recently. i think the translating group went defunct >.>

Quote from theLettuceGarden04
You sure about Jaehee? She's a woman though, unless you're talking about Jumin then yes he has ...
yandere guy
(75 posts, 24001 views) Posted: 142d 22h, 10m ago by Sogno in I'm Looking For...
have ya''ll be playing mystic messenger ?? it's on android and ios.

there's one extremely possessive lead (so far, i've played all but one route) who is arguably a yandere, though he doesn't really show much dere in the beg ...
New Poll - Bad Characteristics
(25 posts, 2056 views) Posted: 176d 5h, 13m ago by Sogno in News
i don't know, only reason i've ever stopped reading manga is because it was too rapey (some shoujo) or too ecchi (fairy tail) or just kinda got boring (shounen and shoujo alike), never because of a specific characteristic ...
New Poll - Classic Manga
(41 posts, 3176 views) Posted: 182d 18h, 19m ago by Sogno in News
yes! though idk the names. i'm constantly reading new manga. and i mean new as in new to me. if it's a good story i don't care how long ago it was created ^^ unfortunately mostly classic shoujo manga i don't like, they're sooo dr ...
New Poll - American Comics as Manga
(19 posts, 1762 views) Posted: 203d 17h, 45m ago by Sogno in News
probably not, because i don't read comics to begin with lol. i just watch the movies ...
New Poll - Translating Jokes/Puns
(12 posts, 1062 views) Posted: 231d 17h, 44m ago by Sogno in News
i went with replacing with English equivalent with translation, mainly bc of the way i read manga -- i just zoom right through it; i dont like to stop and think. if it is a pun/joke that means that it is supposed to be funny, but if i don't get the joke then it has lost its funny. ...
yandere guy
(75 posts, 24001 views) Posted: 236d 15h, 47m ago by Sogno in I'm Looking For...
saw this in another thread, it's not completed but i saw a spoiler anyways there's two yanderes here, one male and one female

Korosareru nara, Isso Sakura no Ki no Shita de ...
Too old for shoujo manga?
(23 posts, 2374 views) Posted: 253d 17h, 13m ago by Sogno in Shoujo/Josei
26 and it's mostly what i read haha. i mean i never got my own romance ya know? so it's fun to read ...
New Poll - RPG Class
(24 posts, 1922 views) Posted: 274d 5h, 19m ago by Sogno in News
where's the "chef" option. i dont wanna do anything but eat ...
New Poll - Loli/Shota
(28 posts, 3166 views) Posted: 285d 19h, 30m ago by Sogno in News
yes

the whole "it's fiction so it's not hurting anybody" just doesn't sell me.

/shrugs ...
New Poll - Forgetting the Story
(16 posts, 1327 views) Posted: 307d 20h, 46m ago by Sogno in News
just a few weeks typically... i have a bad memory and i read lots of the same genre so they're all kind of similar lol ...
yandere guy
(75 posts, 24001 views) Posted: 398d 12h, 44m ago by Sogno in I'm Looking For...
@Silverstorm yeah i finished yuri's route, someone on tumblr told me he was yandere and well he was pretty darn close, what with the locking up at all. lol. but his route was the only one i played, although his bro is super cute, i really can't handle the tra ...
Manga that you rated higher than 9
(13 posts, 1557 views) Posted: 422d 13h, 34m ago by Sogno in I'm Looking For...
fullmetal alchemist is literally the only one ...
New Poll - Evil Laughter
(20 posts, 2870 views) Posted: 426d 19h, 7m ago by Sogno in News
man that's a tough one lololol

i went for "fufufufu" because it's used in comedy manga all the time and always makes me laugh ...
yandere guy
(75 posts, 24001 views) Posted: 459d 19h, 20m ago by Sogno in I'm Looking For...
geez ya'll giving all these recommendations but they either have only 1-2 translated chapters or none at all.

reckon i'm out of luck T_T

le sigh but anyways if u play mobile otome Arithmetic has some yanderes in their games (and smut!). however for u ...
Gangsta. goes on Hiatus
(1 posts, 1821 views) Posted: 463d 4h, 38m ago by Sogno in Gangsta
let's hope she gets better!!!! too many mangakas stay on indefinite hiatus due to poor health... ...
Girl chose 2nd guy instead of the one she initially liked.
(13 posts, 3350 views) Posted: 502d 17h, 55m ago by Sogno in I'm Looking For...
i know this thread is like 3 years old but i wanted to know if there's any more recent ones or recently translated that have this theme, where the rival/2nd guy gets the girl other than what has already been mentioned here. thanks! ...
Clingy male lead
(13 posts, 4750 views) Posted: 599d 12h, 31m ago by Sogno in I'm Looking For...
yeah i have read/am reading all those... i pretty much have already gone through the tags. big yandere/possessive lover/etc fan here (why i don't know someone pls explain). also i read tons of korean webtoons both Naver and Daum so yeah.

i just know th ...
yandere guy
(75 posts, 24001 views) Posted: 611d 20h, 25m ago by Sogno in I'm Looking For...
Ookami Shoujo to Kuro Ouji has shown a yandere in the latest chapters. It's waaay late in manga though and def not the main interest but anyways

Spoiler (mouse over to view)
he slaps her though >.> well it's not like we're not used to ya ...
Clingy male lead
(13 posts, 4750 views) Posted: 643d 14h, 14m ago by Sogno in I'm Looking For...
blergh i've read/am reading/have tried all those >.> there's just never enough is there XD ...
Clingy male lead
(13 posts, 4750 views) Posted: 644d 15h, 21m ago by Sogno in I'm Looking For...
any more for clingy male lead??

i know there's "possessive" tags but i think being clingy has a bit of a sort of different meaning.. kind of cuter maybe? idk lol. ...
New Poll - Mangaka Assistant
(17 posts, 2140 views) Posted: 645d 2h, 18m ago by Sogno in News
i chose "Breathing in the same air as the mangaka"

though i'd probably die of toxic air. gorilla sensei is gross ...

  Pages (15) [ 1 2 3 4 ... Last ] Next Page

Search Again  Back to forums

Manga Search
MANGA Fu
MEMBERS
TEAM-BU


footer