manga04_jpg login_tab_left_jpg
Username:   Password:    Forgot Password?
App
Try out our new iPhone application!
App
Manga Poll
Do you feel bad or have remorse for consuming pirated content?
All or most the time
About half the time
Seldom or never
 
See Old Polls

Manga is the Japanese equivalent of comics
with a unique style and following. Join the revolution! Read some manga today!

Coded in ConTEXT

Join #baka-updates @irc.irchighway.net

RSS Feed
 
center_left_tab Forums center_right_tab

Search Results

These are all posts ordered by last posting time.

Post
Manga you wish would be scanlated (Unscanlated manga ONLY)
(178 posts, 29343 views) Posted: 2237d 17h, 25m ago by archrnos in Manga General
hehe...i just want to get some opinion on this.
http://www.mangaupdates.com/series.html?id=24029
...
Eyeshield 333[end] [spoiler!!]
(30 posts, 6831 views) Posted: 2237d 22h, 18m ago by archrnos in Eyeshield21
Good, but not great cuz we can hardly see Sena's grownup face. ...
Lost Seven looks awesome.
(1 posts, 1131 views) Posted: 2238d 4h, 42m ago by archrnos in Shounen/Seinen
Its perhaps a new manga, and no team have taken it up yet. It reminds me of Final Fantasy 7 though...perhaps the art. The art is beautiful and...and...
Btw, what do you guys think? I've downloaded the raws and totally like it...even though I can't read japs. biggrin ...
Malaysian comics should we start scanlate them?
(39 posts, 6497 views) Posted: 2262d 7h, 15m ago by archrnos in Manga General
owh shoot. i forgot Ben is not in gempak anymore. but his previous works are worth the effort. ...
too much HENTAI!!!!!!
(1 posts, 786 views) Posted: 2508d 21h, 48m ago by archrnos in Adult (18+)
GaaahhHHH!!!12 too much hentai!!
Maybe we should separate them from regular non-hentai manga.
Hentais are corrupting pure-innocent-virgin minds like mine...hehehe...raise ur hand if you agree. biggrin ...
Malaysian comics should we start scanlate them?
(39 posts, 6497 views) Posted: 2508d 21h, 52m ago by archrnos in Manga General
ummm...yeah....i think i agree that they are not worth the effort. dead ...
Malaysian comics should we start scanlate them?
(39 posts, 6497 views) Posted: 2668d 5h, 15m ago by archrnos in Manga General
well, for me, not all of em worth being scanlated. but ben's oneshots are kind of good (honestly, i'd just skip many comics in gempak like the ones by king kang...the soryline kind of sux...meh...). and i also agree that the classic ones are good like in ujang ...
Malaysian comics should we start scanlate them?
(39 posts, 6497 views) Posted: 2674d 3h, 11m ago by archrnos in Manga General
I think we malaysians should scanlate the comics (i dunno why but its hard to call em manga). So guys...lets cooperate together..lets scanlate ben's comics...etc for the world to see. (well, i dunno if what i suggest is already been done or absurd or what...) ...

Search Again  Back to forums

Manga Search
MANGA Fu
MEMBERS
TEAM-BU


footer