manga04_jpg login_tab_left_jpg
Username:   Password:    Forgot Password?
App
Try out our new iPhone application!
App
Manga Poll
What kind of humor do you think you most develop after reading your usual manga?
Awkward
Serious or Dark
Cute
Fake
Deadpan
Silly
Slapstick
Sarcastic or Ironic
Witty
Perverted
Weird
Friendly
None at all
 
See Old Polls

Manga is the Japanese equivalent of comics
with a unique style and following. Join the revolution! Read some manga today!

Coded in ConTEXT

Join #baka-updates @irc.irchighway.net

RSS Feed
 
center_left_tab Forums center_right_tab

You are now viewing a topic.

favorite

Back to Naruto


Poll
favorite girl in naruto
sakura
hinata
anko
temari
ino
the new girl with the glasses
tenten
tsunade well when she was younger
Hana Inuzuka kiaba's older sister
Shizune
other
Tayuya
You must login to vote.

Pages (5) [ First ... 2 3 4 5 ]   You must be registered to post!
From User Message Body
Dr. Love
Post #72335
user avatar
 Member

7:52 pm, Oct 19 2007
Posts: 8862


Anko is my favorite female character.. biggrin

But she has so little screen time..
That's a shame.. Because she really could have been an interesting character..

________________
source: animenewsnetwork

Join SRoMU Scanlations or visit #SRoMU at IRCHighWay.
Gaara1989
Post #94450
user avatar
Member

12:41 pm, Nov 17 2007
Posts: 15


Quote
I think Temari is hot and her attitude makes her seem crazy sexy to me. If that is a good reason to choose her as a fav, I dunno. Everyone will think I'm weird for saying that and think I am a closet pervo. Whatever, Temari is a hottie and her post time skip outfit doesn't do her any justice.


I second this statement, I also think Temari is very hot.

And for Hinata... She is kinda cute etc. but almost the only thing she does is watching Naruto from 9521345919 meter away from him and when He comes closer She faints dead

Identity Crisis
Post #122448
user avatar
Ever the optimist
Super Mod

1:59 am, Feb 11 2008
Posts: 4881


Hinata, without a doubt.
she is so awesome.

xombiemonkey
Post #122449
user avatar
Member

2:05 am, Feb 11 2008
Posts: 2581

Warn: Banned



Tayuya. She's sexy, badass, talks trash, and isn't afraid to turn ugly to be even more badass, but somehow she still remains cute in a strange way. Shame on you for not having her on this poll. Tayuya fans unite!!! (I know there's probly only about four of you, but still...)

Last edited by xombiemonkey at 2:13 am, Feb 11

________________
Glados is a bitch. She made me kill the companion cube, the only friend I'll ever have. :cry:

Chibidoro-sama=Neko-freak
Succubus
Post #122567
user avatar
Member

4:46 am, Feb 11 2008
Posts: 349


1. Konan
2. Anko
3. Tayuya

________________
User Posted Image
known as Lucifer / Killy69 / Guts / L41n / Lain Iwakura / Schrö.
manhunter098
Post #122604
user avatar
Member

5:43 am, Feb 11 2008
Posts: 345


I got to go with Temari.

mashqi
Post #122701
user avatar
Streamyx SUCK ASS
 Member

1:39 pm, Feb 11 2008
Posts: 475


hinata ftw

________________
User Posted Image
Slow internet is DEADLY

User Posted Image
xombiemonkey
Post #122844 - Reply to (#122567) by Succubus
user avatar
Member

8:03 pm, Feb 11 2008
Posts: 2581

Warn: Banned



Quote from Succubus
1. Konan
2. Anko
3. Tayuya


Yay!!! Tayuya's on your top three! And I thought everyone had forgoten about her. cry

________________
Glados is a bitch. She made me kill the companion cube, the only friend I'll ever have. :cry:

Chibidoro-sama=Neko-freak
Veltwolfsleer
Post #122853 - Reply to (#122844) by xombiemonkey
user avatar
shinigami
Member

8:25 pm, Feb 11 2008
Posts: 899


Quote from xombiemonkey
Quote from Succubus
1. Konan
2. Anko
3. Tayuya


Yay!!! Tayuya's on your top three! And I thought everyone had forgoten about her. cry


well its not like i could have every single girl up thier but if you insist. can one of the mods please add tayuya as an option up thier

________________
http://narutofever.com/naruto-characters/pictures/anko-sig.gif
User Posted Image
User Posted Image
we are all of the creed
the creed we worship rules us all
the creed of okutoness forever
that and when the next flight to japan
xombiemonkey
Post #122856 - Reply to (#122853) by Veltwolfsleer
user avatar
Member

8:28 pm, Feb 11 2008
Posts: 2581

Warn: Banned



Quote from Veltwolfsleer
Quote from xombiemonkey
Quote from Succubus
1. Konan
2. Anko
3. Tayuya


Yay!!! Tayuya's on your top three! And I thought everyone had forgoten about her. cry


well its not like i could have every single girl up thier but if you insist. can one of the mods please add tayuya as an option up thier


Yay!!!! Thank you!!!!

________________
Glados is a bitch. She made me kill the companion cube, the only friend I'll ever have. :cry:

Chibidoro-sama=Neko-freak
lambchopsil
Post #123010 - Reply to (#122853) by Veltwolfsleer
user avatar
Archon Solon
 

2:13 am, Feb 12 2008
Posts: 7927


Quote from Veltwolfsleer
Quote from xombiemonkey
Quote from Succubus
1. Konan
2. Anko
3. Tayuya


Yay!!! Tayuya's on your top three! And I thought everyone had forgoten about her. cry


well its not like i could have every single girl up thier but if you insist. can one of the mods please add tayuya as an option up thier

It's not gonna make a difference...There's already been over 100 votes

________________
A just ruler amongst tyrants

lambchopsil---
MangaUpdates admin

Join the MangaUpdates Folding@Home team! (and help humanity)
Click here for info. Easy signup
KennEH!
Post #123055
user avatar
Member

3:20 am, Feb 12 2008
Posts: 2324


I dunno why, but I think when Karin starts to fight she is gonna kick a lot of ass.

gjoerulv
Post #123065
user avatar
Member

3:44 am, Feb 12 2008
Posts: 452


I don't understand the hatred towards Sakura and the love for Hinata? What has she done that Sakura hasn't? Been cute? Sakura kicks ass imo! But Anko, Shizune and Kurenai scores highest in my book! biggrin cool

________________
mwa ha ha ha...
Check out my FF7 hardcore mod (PC version only): http://forums.qhimm.com/index.php?topic=6818.0
User Posted Image
Dr. Love
Post #123222 - Reply to (#123055) by KennEH!
user avatar
 Member

4:03 pm, Feb 12 2008
Posts: 8862


Quote from KennEH!
I dunno why, but I think when Karin starts to fight she is gonna kick a lot of ass.

I have to disagree with that. dead She seems like a scout type. But I hope I'm wrong...

________________
source: animenewsnetwork

Join SRoMU Scanlations or visit #SRoMU at IRCHighWay.
xombiemonkey
Post #123323 - Reply to (#123222) by Dr. Love
user avatar
Member

11:48 pm, Feb 12 2008
Posts: 2581

Warn: Banned



Quote from Dr. Love
Quote from KennEH!
I dunno why, but I think when Karin starts to fight she is gonna kick a lot of ass.

I have to disagree with that. dead She seems like a scout type. But I hope I'm wrong...


She's gotta be able to do something to make up for her ugliness.

________________
Glados is a bitch. She made me kill the companion cube, the only friend I'll ever have. :cry:

Chibidoro-sama=Neko-freak
Pages (5) [ First ... 2 3 4 5 ]   You must be registered to post!

Back to Naruto  Back to Top

Search This Topic:
 
Manga Search
MANGA Fu
MEMBERS
TEAM-BU


footer