manga04_jpg login_tab_left_jpg
Username:   Password:    Forgot Password?
Try out our new iPhone application!
Manga Poll
When I read an unknown word or complicated term, I typically...
Gloss over it and don't bother looking it up
Use Google and read the first result
Go old-school and use a dictionary
Use Wikipedia (or an encyclopedia) and read everything about it as well as the related stuff
See Old Polls

Manga is the Japanese equivalent of comics
with a unique style and following. Join the revolution! Read some manga today!

Coded in ConTEXT

Join #baka-updates

RSS Feed
center_left_tab Forums center_right_tab

You are now viewing a topic.

alien mom rape

Back to Adult (18+)

Pages (2) [ 1 2 ] Next You must be registered to post!
From User Message Body
Post #180897
user avatar

12:03 am, Jul 19 2008
Posts: 101

Anyone remember the name of a h-manga where some guy finds out his mom who's been raising him for the past 10 years isn't really his mom but a hot voluptuous alien, and proceeds to rape her?

User Posted Image
Currently Undergoing Nativity Training
Post #180899
user avatar

12:46 am, Jul 19 2008
Posts: 339

Nope, never seen / heard of it. Anyone else?

User Posted Image
(ノ゚-゚)ノ☆ どぞ。
Have a star.
Identity Crisis
Post #180900
user avatar
Somewhat alive
Super Mod

12:49 am, Jul 19 2008
Posts: 4883

There is only a slight chance anyone would know that, from a site like this...

I would go try /b/ or /r/, since its kinda a far out story.

Post #180901
user avatar

12:49 am, Jul 19 2008
Posts: 468

Now that's a quality plotline right there roll eyes dead

sweet despair
Post #180903
user avatar
Artificial Life

12:57 am, Jul 19 2008
Posts: 1592

one word.... wow...

As if handcuffed, I'm bound to the memories of you...
Post #180904
user avatar
Archon Solon

12:58 am, Jul 19 2008
Posts: 8363

Definitely going to 18+

A just ruler amongst tyrants

MangaUpdates admin

Join the MangaUpdates Folding@Home team! (and help humanity)
Click here for info. Easy signup
Post #180918 - Reply to (#180904) by lambchopsil
user avatar

1:55 am, Jul 19 2008
Posts: 2896

Warn: Banned

Quote from lambchopsil
Definitely going to 18+

somehow in Lamb's head, the words 'Mom' and 'rape' and 'alien' alerted his spidey sense that something perverted is going on and that he MUST check it out.

hmm....I don't read these kind of idea...

Life, what would it be without so much wrongs and rights?

Star Trek XI
Post #180920
user avatar

1:58 am, Jul 19 2008
Posts: 2009

Sounds a tad bit more than incredibly raunchy

silent killer
Post #180949
user avatar
chasing oblivion

3:57 am, Jul 19 2008
Posts: 1366

Never heard of it, and somehow I'm saddened. sad

Sarcasm just doesn't work over the internet.
Post #180955
user avatar

4:02 am, Jul 19 2008
Posts: 146

lol. All this topic is is people saying they don't know, but I am going to have to follow everyones example and say... I have no clue. Sorry.

Post #180970
user avatar
Demented Octopus

4:47 am, Jul 19 2008
Posts: 737

You know, I think I may have actually read something like this at one point. The plot line seems familiar. Unfortunately I don't seem to have it anymore, I don't what it was called or where I might have seen it. In other words I'm in the same boat as you. Of course, if I didn't keep it, it probably wasn't my cup of tea exactly anyway.

Tree + Taco = Tree taco.
Post #181015
user avatar

9:41 am, Jul 19 2008
Posts: 846

No idea, sorry. *frowns*

I'd really love to read this one. smile

Post #181026
user avatar
Mome Basher

11:39 am, Jul 19 2008
Posts: 3380

*Hops in the bandwaggon*
Yep, no idea either but I gotta say...that sounds like one hella kinky (and somewhat icky) plot @_@
If you ever find out what it's share laugh

User Posted Image
Everyday I'm tumblin'
Post #181037
user avatar
Lowly Member

1:31 pm, Jul 19 2008
Posts: 3892

nope, no clue, but it does seem very kinky haha.

♪MONSTARR~ will eat all your cookies and steal your bishies~♪ Φ_Φ
Post #181076
user avatar
In your pants

3:47 pm, Jul 19 2008
Posts: 125

Damn i want to read that!! I know this is the same as the others but BA BUMP. lol

Pages (2) [ 1 2 ] Next You must be registered to post!

Back to Adult (18+)  Back to Top

Search This Topic:
Manga Search