banner_jpg
Username:     Password:      
Forums

Eyeshield 333[end] [spoiler!!]

Poll
Your rate for Eyeshield 21's ending?
Great
Good
Not bad
So so
Disappointing
You must login to vote.

Pages (3) [ 1 2 3 ] Next
You must be registered to post!
From User
Message Body
Post #297873
Member

1:15 pm, Jun 13 2009
Posts: 29


so how do u guys rate the ending?

Post #297888
user avatar
Member

1:54 pm, Jun 13 2009
Posts: 8


Good, but not great cuz we can hardly see Sena's grownup face.

Post #297897
user avatar
Member

2:55 pm, Jun 13 2009
Posts: 3120


dissappointing, could have been, should have been better than what it was

Post #297901
 Member

3:08 pm, Jun 13 2009
Posts: 119


it was alright i thought it could of been better for something that was so good through out the years.
Did the ending say how the overtime for the last game went? no right?

Post #297903
user avatar
Member

3:17 pm, Jun 13 2009
Posts: 127


I think america won. They did show Panther holding a trophy.

I guess the ending was alright *shrug*. Not everything can be Slam Dunk ^^

Post #297908
user avatar
Member

3:55 pm, Jun 13 2009
Posts: 641


Good enough for an ending, not great, but good.

One less manga to follow now, hmm, need another sports manga to fill the void... cry

________________
User Posted ImageUser Posted Image
Post #297914
Member

5:13 pm, Jun 13 2009
Posts: 1


i wonder though, the way it ended, will there be a sequel?

Post #297932
user avatar
Member

6:05 pm, Jun 13 2009
Posts: 9


can't believe it ended

Post #297934
user avatar
Madman
 Member

6:14 pm, Jun 13 2009
Posts: 3342


It was decent.
It leaves a lot to be desired...
but I guess that's how its supposed to be.

________________
"“That's the difference between me and the rest of the world!
Happiness isn't good enough for me! I demand euphoria!” "
Post #297948
user avatar
Local Crack Dealer
Member

6:36 pm, Jun 13 2009
Posts: 535


Dam i wanted to kno about Himimura's Father...SMH...oh well i thought it was a great ending....or more like...prequel muhuhahaha

________________
User Posted Image

"You just bleed there and think about what you've done!"
Post #297989
Member

8:28 pm, Jun 13 2009
Posts: 40


hopefully there will be a sequel fingers crossed

Post #298006
user avatar
Member

9:23 pm, Jun 13 2009
Posts: 176


The fact all are opposing one another on different sides now is the fun part. Makes for a good ending indeed. Let's see what the mangaka goes on to work on next.

Post #298010
user avatar
Member

9:56 pm, Jun 13 2009
Posts: 67


I kinda want to see what their college years will be like and who will go pro.

I especially want to see who will win in the Hiruma v Sena games.

I also want to know if Sena was able to have Deimon win the Christmas bowl again.

Post #298021
Member

10:38 pm, Jun 13 2009
Posts: 1


Im gonna miss this manga.
Cant wait to see wat the mangaka is gonna do next, hope he goes onto a sequel in the future as the ending lead me to believe there will be one.

Post #298030 - Reply to (#297903) by magnet_dance
user avatar
The Gorilla Killa™
Member

11:13 pm, Jun 13 2009
Posts: 3229


Quote from magnet_dance
I guess the ending was alright *shrug*. Not everything can be Slam Dunk ^^


I was kinda thinking the same thing. laugh

But the ending was so-so for me. I've seen endings exactly like this that were done better, so I was kinda disappointed at first. But the part with Kurita acting like Hiruma was hilarious though.

I wish Inagaki and Murata the best in their future projects, and thank them for making this entertaining (yet very flawed) manga.

________________
Quote from Klapzi
The cool part is that I never get tired of being deceived

Quote from tactics
Just because someone's head was chopped off doesn't mean they're dead. That's just silly.

User Posted Image
Pages (3) [ 1 2 3 ] Next
You must be registered to post!